Het maken van een afspraak
Op de Facebookpagina en instagrampagina van mylino kan je de ‘nu boeken’-knop gebruiken of via de website (www.mylino.be).
Je kan ook je volgende afspraak vastleggen bij je bezoek aan het salon.
Het is niet mogelijk telefonisch afspraken vast te leggen. Dit om het onderbreken van behandelingen te vermijden.
Wens je een afspraak, boek ze dan zeker op tijd in! Soms is het mogelijk om last minute een afspraak te maken. Indien er last minute een gaatje vrijkomt, wordt dit gecommuniceerd via Facebook en Instagram.
Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
U krijgt steeds een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van uw afspraak.
Let er dus op dat u een correct e-mailadres invuld indien u online een afspraak vastlegt.
Alle gelnagelsoorten leg ik pas vanaf 17jaar!
Te laat komen
Mag ik vragen om het uur van de afspraak te respecteren en op tijd te komen. Ook 5 minuten op voorhand is ruim voldoende, er is jammergenoeg geen wachtruimte dus als ik nog bezig ben met een vorige klant kan ik niet komen open doen. Wanneer ik genoeg tijd heb voor je behandeling stuur ik soms een berichtje dat je vroeger mag doorkomen.
Indien u meer dan 15 minuten te laat bent, vervalt de afspraak en dient er een nieuwe datum vastgelegd te worden.
Indien u meer dan 15 minuten te laat bent, wordt de helft van de behandeling aangerekend om de gereserveerde tijd te vergoeden.
Verhindering of annulering van de afspraak
U kunt uw afspraak tot 12 uur voor de behandeling kosteloos verplaatsen of annuleren.
Bij laattijdige annulatie wordt een vergoeding aangerekend om de gereserveerde tijd te compenseren.
<12u voor aanvang = 50% van de behandeling
U kan heel makkelijk zelf je afspraak annuleren of verplaatsen door de link van in uw bevestigings- of herinneringsmail te gebruiken. Er kunnen zich altijd onvoorziene omstandigheden voordoen waardoor een afspraak niet kan doorgaan. Ik verplaats deze met plezier!
Garantie
U heeft het zelf in de hand hoe mooi uw nagels blijven.
- Ga niet met agressieve (schoonmaak)middelen werken zonder handschoenen.
- Maak geen frisdrankblikjes e.d. open met uw nagels.
- Kunstnagels mag u nooit knippen, daardoor kunnen ze splijten of afbrokkelen, als u ze zelf korter wil maken gebruik dan een vijl, we bieden ook nazorg pakketjes aan via de webshop en in het salon.
Bij mylino krijgt u één week (7 dagen) garantie, maar deze vervalt wanneer u het bovenstaande niet heeft opgevolgd of als u opzettelijk op uw nagels heeft zitten bijten, er aan heeft zitten pulken of ze er zelf afgeweekt hebt.
Zwangerschap, hormonale klachten, medicijngebruik, stress of een ziekte kunnen invloed hebben op de houdbaarheid van de nagels. Indien er iets mis gaat na de eerste week kunt u dit gerust komen herstellen voor 5 euro.
Klachten of ontevreden
Het kan eens voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Wanneer u tevreden bent, horen wij dat ook graag. Een goede recensie op de fresha pagina, is altijd leuk om te lezen.
Cadeaubonnen
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 12 maanden en zijn niet in geld terugbetaalbaar.
Verloren cadeaubonnen worden niet vergoed.
Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen.
Vergeet u deze echter, dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden.
Aansprakelijkheid of schadevergoeding
Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen
die u heeft meegenomen naar het salon (bijvoorbeeld: ringen, uurwerken, oorringen etc...). Laat waardevolle objecten thuis.
Het salon heeft het recht om een schadevergoeding te vragen aan de klant indien deze meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
Privacy
Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door mylino en worden niet verstrekt aan derden.